10:47 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

محمد باقر نوبخت

طرح تامین کالاهای اساسی از دستور کار مجلس خارج شد
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن مخالفت با کلیات طرح تامین کالاهای اساسی این طرح را از دستور کار مجلس خارج کردند.
بهره‌برداری از مسیر ریلی مرکز 5 استان جزو اولویت‌های امسال دولت
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بهره‌برداری از مسیر ریلی پنج مرکز استان در سال جاری جزو اولویت‌های دولت است.
بازار ارز را کنترل می‌کنیم
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه بازار ارز را کنترل می‌کنیم، گفت: دولت به زودی به تکانه‌ای که به بازار ارز وارد شده است، فائق می‌آید.
 رییس جمهور با استعفای من موافقت نکرد/ آمادگی دارم از دولت کنار بروم
پایگاه خبری راد: محمد باقر نوبخت با اعلام اینکه برای باز بودن دست رییس جمهور استعفای خود را تقدیم وی کردم گفت: من نتوانستم اقای رئیس جمهور را برای این کار قانع کنم.
اختصاص ۳۷۰۰ میلیارد برای پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی و دانشگاهی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دستور پرداخت ۳۷۰۰ میلیارد تومان از پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی و دانشگاهی را ابلاغ کرد.
تکذیب حذف یارانه سه دهک‌ از سوی سخنگوی دولت
پایگاه خبری راد: سخنگوی دولت، اعلام کرد: با وجود مضایق اقتصادی نیز پرداخت یارانه‌ها در سال ۹۷ به همان صورت قبلی ادامه خواهد یافت.
هدف امسال دولت موضوع اشتغال است
پایگاه خبری راد: رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: هدف امسال دولت در چارچوب اقتصاد مقاومتی و به ویژه آنچه مقام معظم رهبری تعیین کردند و طبق تبصره ۱۸ قانون بودجه، موضوع اشتغال است و بر این اساس باید بیش از یک میلیون و ۳۳ هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم.
حقوق و عیدی تمام کارکنان دولت پرداخت شد
پایگاه خبری راد: آنطور که رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد، دولت عیدی و حقوق بهمن تمام کارکنان را پرداخت کرده است.
قیمت بنزین در بن بست تصمیم گیری
پایگاه خبری راد: پرونده قیمت بنزین همچنان ناتمام است و با اینکه مجلس نشینان با افزایش قیمت این حامل انرژی مخالفت کردند، زمزمه های افزایش بیش از ۱۰ درصدی قیمت آن یا دو نرخی شدن بنزین همچنان به گوش می رسد.
نوبخت: در بودجه 97 به جای متمرکز عمل کردن تمرکززدایی کردیم
پایگاه خبری راد- سخنگوی دولت گفت: در بودجه 97 به جای این که متمرکز عمل بکنیم (سعی کردیم) تمرکز زدایی بکنیم و استان‌ها را قوی کنیم.
راهکاری برای کاهش نابرابری در نظام حقوق
پایگاه خبری راد: دولت در حالی تصمیم دارد برای سال آینده افزایش حقوق ۱۰ درصدی کارکنان را منوط به صرفه جویی ۵ درصدی سازمان‌ها کند تا به این ترتیب هزینه‌هایش را مدیریت کند که برخی می‌گویند این شیوه مناسب نیست و ممکن است تبعیض ایجاد کند. برخی کارشناسان در این زمینه پیشنهاد می‌کنند بهتر است دولت به جای چنین اقداماتی تدابیری بیاندیشید تا کسانی که بالاترین سقف حقوق را از منابع عمومی کشور دریافت می‌کنند، افزایش حقوقی برای سال ۱۳۹۷ نداشته و در عوض دهک‌های پائین درآمدی از افزایش حقوق بهره‌مند شوند.
صفحه قبل | صفحه بعد